ថ្ងៃពុធ ទី៣០ ខែវិច្ឆិការ ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ ធីអ៊ិនស៊ី ព័ត៌មានពិតក្នុងដៃអ្នក! 2020
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ហួសចិត្ត! ករណីបើករថយន្តបុក រួចទៅប្តឹងសមត្ថកិច្ចថា មានជនល្មើសគប់រថយន្តទៅវិញ ខណៈជនរងគ្រោះអំពាវនាវរកយុត្តិធម៌ **|** បុរសម្នាក់លោ.ត សម្លា.ប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គរ៉េស៊ីដិន មិនដឹងមូលហេតុ **|** បុរសម្នាក់លោ.ត សម្លា.ប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គរ៉េស៊ីដិន មិនដឹងមូលហេតុ **|** (ព្រះសីហនុ)សំណង់ផ្ទះអត់ច្បាប់យ៉ាងធំ ធ្វើក្បែរឆ្នេរសាធារណៈ ក្នុងភូមិបីសង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុខេត្ត្តព្រះសីហនុតើចៅសង្កាត់មួយអញ្ញាធរ័អនុញ្ញាតរឺយ៉ាងណាបានជាគ្មានការអន្តរាគមន៍ណាមួយ **|** (បន្ទាយមានជ័យ) កាសុីណូ យីហោ អិលភីភីស្កាយ បេីកដៃឲ្យពលរដ្ឋខ្មែរចូលលេងយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេង បំពានបំរាមរាជរដ្ឋាភិបាល!! **|** រណ្តៅដីខ្នាតយក្សយមួយកន្លែងនៅចំណុចភូមិកងវ៉ាសង្កាត់កំពង់ស្វាយកំពុងតែមមារញឹកគ្រឿងចក្ររបស់ខ្លួនយ៉ាងសកម្មជីកកាយយកដីដោយមិនទាន់មន្ត្រីជំនាញរ៉ែនិងថាមពលចុះទប់ស្កាត់!!! **|** កាសុីណូ យីហោ ហ្គូដវើលដ៍ (ហៅកាសុីណូស្រះទឹក)បេីកដៃឲ្យពលរដ្ឋខ្មែរចូលលេងយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេង បំពានបំរាមរាជរដ្ឋាភិបាល!!! **|** នុះលោកស្នងការង!ភុំផៃឌឿមពិតជាថ្លើមធំមែនហ៊ានលើកដៃវៃរៀមច្បងក្នុងកម្មពិធីអាងខ្លួនមានអំណាចស្នងការង ស្ងាត់អោយឈឹងតោះតាមដានទាំងអស់គ្នា. **|** ឯកឧត្តម ខៀវ កាញ្ញារិទ្ធ រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងព័ត៌មាន បាន ផ្តល់ ថវិកាមកចូលរួមរំលែកទុក្ខដល់គ្រួសារវីរៈកងទ័ព ដែលបានសង្រ្គោះក្មេងលង់ទឹក តែត្រូវទឹកគួចបណ្តាលឲ្យស្លាប់បាត់បង់ជីវិតទាំង ២នាក់ **|** គយ នឹងស្នើសុំគោលការណ៍ ពីរាជរដ្ឋាភិបាល ដើម្បីពន្យារពេលបង់ពន្ធ និងអាករនាំចូល ចំពោះរថយន្តចង្កូតស្តាំ មានស្រាប់ក្នុងប្រទេស ដែលបានចុះបញ្ជី ខណៈថ្ងៃឱសានវាទ ខិតជិតមកដល់ **|** ហួសចិត្ត!ប្តីធ្លាក់ពីលើដំបូលផ្ទះ ដឹកដល់ពេទ្យថាស្លាប់ពេលធ្វើបុណ្យ ប្រពន្ធធ្វើរឿងនេះប្តីរស់ ឡើងវិញ....... **|** យុត្តិធម៍បានរកឃើញហើយសំរាប់លោកគ្រូក្មេង គ្រាន់វ៉ៃ ជ នសង័្សយដែលប្រឌិតរឿងលាបពណ៍មកលើលោកគ្រូយ៉ាងអយុត្តិធម៍នោះត្រូវបានច្បាប់អនុវត្តិនិងសំរេចឃុំខ្លួនជាបន្តបន្ទាប់. **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ដឹកនាំកម្លាំងក្រោមឱវាទចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកជំនន់និងសួរសុខទុក្ខពលរដ្ឋដែលទើបជម្លៀសមកទីទួលសុវត្ថិភាព **|** សេចក្តីបំភ្លឺព័ត៌មានក្រុមការងារព័ត៌មាននិងប្រតិកម្មរហ័សនៃស្នងការដ្ឋាននគរ​បាលខេត្តបាត់ដំបង​ គោរព​ជម្រាបជូនសា​ធារណជន​ អ្នកសារព័ត៌មាននិងអ្នកនិយមប្រេីប្រាស់បណ្តាញសង្គមអំពីការផ្សព្វផ្សាយក្នុងគេ​ហទំព័រសារព័ត៌មាន​ មេគង្គខ្មែរ​ ដែលផ្សាយថា​ បនល្បែងជល់មាន់អនឡាញនិងបៀរនៅចំ​ណុច.... **|** ជាតិ (ព្រះសីហនុ)សំណង់ផែយ៉ាងធំ ធ្វើលើចំណីឆ្នេរសាធារណៈ ក្នុងភូមិបីសង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុខេត្ត្តព្រះសីហនុតើចៅសង្កាត់មួយអញ្ញាធរ័អនុញ្ញាតរឺយ៉ាងណាបានជាគ្មានការអន្តរាគមន៍ណាមួយ **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Thu,24 November 2022 (Time 08:15 AM)
ដោយ ៖ សហការីtnc

ហួសចិត្ត! ករណីបើករថយន្តបុក រួចទៅប្តឹងសមត្ថកិច្ចថា មានជនល្មើសគប់រថយន្តទៅវិញ ខណៈជនរងគ្រោះអំពាវនាវរកយុត្តិធម៌
ប៉ៃលិន៖ លោក យន់ ប្រុស ដែលកំពុងសម្រាកព្យាបាលនៅមន្ទីរសម្រាកព្យាបាលឯកទេសឆ្អឺង ខេត្តបាត់ដំបង គឺជាជនរងគ្រោះម្នាក់ក្នុងចំណោមពីរនាក់ ដែលត្រូវបានរថយន្តម៉ាក Ford ពាក់ស្លាកលេខភ្នំពេញ 2BW-9449 បើកបរដោយឈ្មោះ សូ ស អានបន្ត

Wed,23 November 2022 (Time 08:09 AM)
ដោយ ៖ សហការីtnc

បុរសម្នាក់លោ.ត សម្លា.ប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គរ៉េស៊ីដិន មិនដឹងមូលហេតុ
ភ្នំពេញ៖ បុរសម្នាក់ ដែលគេអះអាងថា មិនដឹងជាមានវិបត្តិអ្វី ក៏ស្រាប់តែលោតសម្លាប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គ រ៉េស៊ីដិន បណ្តាលឱ្យស្លាប់បាត់បង់ជីវិត កាលពីវេលាម៉ោងប្រមាណ ៩:៥៨នាទីព្រឹកថ្ងៃទ អានបន្ត

Wed,23 November 2022 (Time 08:08 AM)
ដោយ ៖ សហការីtnc

បុរសម្នាក់លោ.ត សម្លា.ប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គរ៉េស៊ីដិន មិនដឹងមូលហេតុ
ភ្នំពេញ៖ បុរសម្នាក់ ដែលគេអះអាងថា មិនដឹងជាមានវិបត្តិអ្វី ក៏ស្រាប់តែលោតសម្លាប់ខ្លួនពីលើដំបូលជាន់ទី១២ នៃអគារខុនដូដឺប្លឹសមេគង្គ រ៉េស៊ីដិន បណ្តាលឱ្យស្លាប់បាត់បង់ជីវិត កាលពីវេលាម៉ោងប្រមាណ ៩:៥៨នាទីព្រឹកថ្ងៃទ អានបន្ត

Fri,04 November 2022 (Time 01:42 PM)
ដោយ ៖ សហការីtnc

(ព្រះសីហនុ)សំណង់ផ្ទះអត់ច្បាប់យ៉ាងធំ ធ្វើក្បែរឆ្នេរសាធារណៈ ក្នុងភូមិបីសង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុខេត្ត្តព្រះសីហនុតើចៅសង្កាត់មួយអញ្ញាធរ័អនុញ្ញាតរឺយ៉ាងណាបានជាគ្មានការអន្តរាគមន៍ណាមួយ
សំណង់រឹងសាងសង់យ៉ាងអាណាធិបតេយ្យ នៅក្បែរឆ្នេរសាធារណៈ បានកើតមានជាហូរហែរ ដោយគ្មានការហាមឃាត់ជាក់ស្តែងមានការសាងសង់នូវសំណង់ផ្ទះមួយយ៉ាងធំនៅមាត់ឆ្នេរក្នុងមូលដ្ឋានភូមិ៣សង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុ សាងសង់ឡើងគ្មានច្ប អានបន្ត

Mon,31 October 2022 (Time 04:37 PM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

(បន្ទាយមានជ័យ) កាសុីណូ យីហោ អិលភីភីស្កាយ បេីកដៃឲ្យពលរដ្ឋខ្មែរចូលលេងយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេង បំពានបំរាមរាជរដ្ឋាភិបាល!!
ទោះបីជាសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែនប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាល ចេញបញ្ជាឲ្យបង្ក្រាបបទល្មើសល្បែងសុីខុសច្បាប់គ្រប់ទំរង់ នៅក្នុងក្របខណ្ឌទូទាំងប្រទេសកម្ពុជាក្តី ក៏ម្ចាស់កាសុីណូមានយីហោ អិលភីភីស្កាយដែលមានទីតាំងនៅចំនុច ភូមិក្ អានបន្ត

Fri,21 October 2022 (Time 10:11 AM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

រណ្តៅដីខ្នាតយក្សយមួយកន្លែងនៅចំណុចភូមិកងវ៉ាសង្កាត់កំពង់ស្វាយកំពុងតែមមារញឹកគ្រឿងចក្ររបស់ខ្លួនយ៉ាងសកម្មជីកកាយយកដីដោយមិនទាន់មន្ត្រីជំនាញរ៉ែនិងថាមពលចុះទប់ស្កាត់!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ចេញផ្សាយថ្ងៃទី១៩.១០.២០២២អាជីវកម្មរណ្តៅដីខ្នាតយក្សជីកកាយយកអាចម៍ដីមានទំហំរាប់ហិតតាជម្រៅជ្រៅដល់ក្បាលប្រែតហើយនៅចំណុចភូមិកងវ៉ា សង្កាត់កំពង់ស្វាយ ក្រុងសិរីសោភ័ណ្ឌ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ កំពុងធ្ អានបន្ត

Thu,20 October 2022 (Time 07:37 AM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

កាសុីណូ យីហោ ហ្គូដវើលដ៍ (ហៅកាសុីណូស្រះទឹក)បេីកដៃឲ្យពលរដ្ឋខ្មែរចូលលេងយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេង បំពានបំរាមរាជរដ្ឋាភិបាល!!!
(បន្ទាយមានជ័យ) ៖ ទោះបីជាសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែនប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាល ចេញបញ្ជាឲ្យបង្ក្រាបបទល្មើសល្បែងសុីខុសច្បាប់គ្រប់ទំរង់ នៅក្នុងក្របខណ្ឌទូទាំងប្រទេសកម្ពុជាក្តី ក៏ម្ចាស់កាសុីណូមានយីហោ ហ្គូដវើលដ៍ ដែលមានទីតា អានបន្ត

Mon,17 October 2022 (Time 02:52 PM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

នុះលោកស្នងការង!ភុំផៃឌឿមពិតជាថ្លើមធំមែនហ៊ានលើកដៃវៃរៀមច្បងក្នុងកម្មពិធីអាងខ្លួនមានអំណាចស្នងការង ស្ងាត់អោយឈឹងតោះតាមដានទាំងអស់គ្នា.
អតិតមេឈ្មួញឈើទំនើងលោកភុំផៃឌឿមអាងអំណាចអ្វីបានជាឡើងស្នងការរងភ្លាមហ៊ានលើកដៃវ៉ៃមន្ត្រីប៉ូលីសដូចគ្នាហើមមុខភ្លែតកាលពីពេលថ្មីៗក្នុងវង់កម្មវិធីជប់លៀងប្តកាស់ផ្លាស់ប្តូមុខដំណែងលោកអភិបាលនៃគណះអភិបាលស្រុកវាលវែងហើយ អានបន្ត

Fri,07 October 2022 (Time 01:42 PM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

ឯកឧត្តម ខៀវ កាញ្ញារិទ្ធ រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងព័ត៌មាន បាន ផ្តល់ ថវិកាមកចូលរួមរំលែកទុក្ខដល់គ្រួសារវីរៈកងទ័ព ដែលបានសង្រ្គោះក្មេងលង់ទឹក តែត្រូវទឹកគួចបណ្តាលឲ្យស្លាប់បាត់បង់ជីវិតទាំង ២នាក់
(ឧត្តរមានជ័យ)៖ ថ្ងៃទី០៦ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២២ ឯកឧត្តម ខៀវ កាញ្ញារិទ្ធ រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងព័ត៌មានបានចូលរួមរំលែកទុក្ខដល់គ្រួសារសពរបស់លោក អនុសេនីយ៍ឯក ឈន ស៊ីដេត ថវិកាចំនួន២លានរៀល និង គ្រួសារលោក អនុសេនីយ៍ឯក វ៉ាន់ អានបន្ត

Wed,05 October 2022 (Time 04:23 PM)
ដោយ ៖ សហការីtnc

គយ នឹងស្នើសុំគោលការណ៍ ពីរាជរដ្ឋាភិបាល ដើម្បីពន្យារពេលបង់ពន្ធ និងអាករនាំចូល ចំពោះរថយន្តចង្កូតស្តាំ មានស្រាប់ក្នុងប្រទេស ដែលបានចុះបញ្ជី ខណៈថ្ងៃឱសានវាទ ខិតជិតមកដល់
ភ្នំពេញ ៖ អគ្គនាយកដ្ឋានគយ និងរដ្ឋាករកម្ពុជា នឹងស្នើសុំគោលការណ៍ពីថ្នាក់ដឹកនាំរាជរដ្ឋាភិបាល ក្នុងការពន្យារពេលការបង់ពន្ធ និងអាករនាំចូល ចំពោះរថយន្តចង្កូតស្តាំ ដែលមានស្រាប់នៅក្នុងប្រទេស ដែលបានចុះបញ្ជីរួចរា អានបន្ត

Wed,05 October 2022 (Time 02:20 PM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

ហួសចិត្ត!ប្តីធ្លាក់ពីលើដំបូលផ្ទះ ដឹកដល់ពេទ្យថាស្លាប់ពេលធ្វើបុណ្យ ប្រពន្ធធ្វើរឿងនេះប្តីរស់ ឡើងវិញ.......
ពេលថ្មីៗនេះមានការហួសចិត្តមួយដោយបុរសជាជាងផ្សារដែកម្នាក់ កំពុងកា.ត់.ដែ.កលើដំបូលផ្ទះ ស្រា.ប់តែធ្លា.ក់.ពីលើដំបូលផ្ទះ កម្ពស់៧ម៉ែត្រកន្លះ ចំ.សសរផ្ទះដែលនៅខាងក្រោម ប.ណ្តាលឱ្យបា.ក់ច.ង្កា បែ.កក្បាល និងបា.ក់ច.ង្ អានបន្ត

Fri,23 September 2022 (Time 11:03 AM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

យុត្តិធម៍បានរកឃើញហើយសំរាប់លោកគ្រូក្មេង គ្រាន់វ៉ៃ ជ នសង័្សយដែលប្រឌិតរឿងលាបពណ៍មកលើលោកគ្រូយ៉ាងអយុត្តិធម៍នោះត្រូវបានច្បាប់អនុវត្តិនិងសំរេចឃុំខ្លួនជាបន្តបន្ទាប់.
-------ពេលនេះយុត្តិធម៍បានរកឃើញហើយសំរាប់ជនរងគ្រោះគ្រាន់វ៉ៃហៅលោកគ្រូក្មេងដែលត្រូវបានជ នសង័្សយប្រឌិតរឿងលាបពណ៍មកលើលោកគ្រូយ៉ាងអយុត្តិធម៍ដែលបណ្តាលអោយប៉ះពាល់ដល់កិត្តិយស់របស់លោកគ្រូក្មេងយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរដែលជន់មួយ អានបន្ត

Thu,22 September 2022 (Time 03:46 PM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ដឹកនាំកម្លាំងក្រោមឱវាទចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកជំនន់និងសួរសុខទុក្ខពលរដ្ឋដែលទើបជម្លៀសមកទីទួលសុវត្ថិភាព
បន្ទាយមានជ័យ: នៅព្រឹកថ្ងៃទី២២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២នេះ លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បានដឹកនាំ លោកស្នងការរង និងកម្លាំងនគរបាលក្រោមឱវាទ ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកជំនន់ នៅចំនុចផ្លូវវៀ អានបន្ត

Sat,17 September 2022 (Time 09:05 AM)
ដោយ ៖ សហការីTNC

សេចក្តីបំភ្លឺព័ត៌មានក្រុមការងារព័ត៌មាននិងប្រតិកម្មរហ័សនៃស្នងការដ្ឋាននគរ​បាលខេត្តបាត់ដំបង​ គោរព​ជម្រាបជូនសា​ធារណជន​ អ្នកសារព័ត៌មាននិងអ្នកនិយមប្រេីប្រាស់បណ្តាញសង្គមអំពីការផ្សព្វផ្សាយក្នុងគេ​ហទំព័រសារព័ត៌មាន​ មេគង្គខ្មែរ​ ដែលផ្សាយថា​ បនល្បែងជល់មាន់អនឡាញនិងបៀរនៅចំ​ណុច....
ក្រុមការងារព័ត៌មាននិងប្រតិកម្មរហ័សនៃស្នងការដ្ឋាននគរ​បាលខេត្តបាត់ដំបង​ មាន​កិត្តិយ​សសូមគោរព​ជម្រាបជូនសា​ធារណជន​ អ្នកសារព័ត៌មាននិងអ្នកនិយមប្រេីប្រាស់បណ្តាញសង្គមជ្រាបថា​ កាលពីថ្ងៃទី​១៦​ខែកញ្ញាឆ្នាំ២០២២មា អានបន្ត

Fri,16 September 2022 (Time 01:39 PM)
ដោយ ៖ សហការី

ជាតិ (ព្រះសីហនុ)សំណង់ផែយ៉ាងធំ ធ្វើលើចំណីឆ្នេរសាធារណៈ ក្នុងភូមិបីសង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុខេត្ត្តព្រះសីហនុតើចៅសង្កាត់មួយអញ្ញាធរ័អនុញ្ញាតរឺយ៉ាងណាបានជាគ្មានការអន្តរាគមន៍ណាមួយ
សំណង់រឹងសាងសង់ផែយ៉ាងអាណាធិបតេយ្យ នៅលើចំណីឆ្នេរសាធារណៈ បានកើតមានជាហូរហែរ ដោយគ្មានការហាមឃាត់ជាក់ស្តែងមានការសាងសង់នូវសំណង់ផែមួយយ៉ាងធំនៅមាត់ឆ្នេរក្នុងមូលដ្ឋានភូមិ៣សង្កាត់មួយក្រុងព្រះសីហនុ សាងសង់ឡើងគ្មានច្ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(បាត់ដំបង)៖ ក្រសួងសុខាភិបាល និងអង្គការសុខភាពពិភពលោក ក្នុងពេលបំពេញបេសកកម្ម នៅខេត្តបាត់ដំបង បានសម្តែងនូវការកោតសរសើរ ចំពោះការលះបង់ដ៏ធំធេងរបស់ក្រុមគ្រូពេទ្យ .....

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ភ្នំពេញ ៖ តុលាការកាត់ទោស​ឧកញ៉ា​ សុខ ប៊ុន និង​មន្ត្រី​អាជ្ញាធរ​កោះរ៉ុង​៥​នាក់​ ក្លែង​ឯកសារ​រំលោភ​យក​ដី​រដ្....ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(ភ្នំពេញ)៖ បើកបរដោយការប្រុងប្រយត្ន័រក្សាជីវិតអ្នកនិងអ្នកដ៏ទៃ! ស្លាប់៧នាក់ និងរបួស៩នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី២២ ខែមិថុនាម្សិលមិញ.....

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(ភ្នំពេញ)៖ រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ផ្តល់ជំនួយសង្គ្រោះបន្ទាន់ដល់កម្ពុជា ជាង៦លានដុល្លារ.,.

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពេលនេះផ្លូវ​ជាតិ​លេខ ១០ ថ្មី ពី​សំឡូត​មក​កោះកុង ចាប់ផ្តើម​ចេញ​រូបរាង​បណ្តើរៗ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(បាត់ដំបង)លោកវរសេនីយ៍ឯក ឆាង វណ្ណឆៃ អធិការនគរបាលក្រុងបាត់ដំបង ដឹកនាំកម្លាំងផ្នែកជំនាញ រួមជាមួយកម្លាំងនគរបាលអន្តរាគមន៍ចុះប្រត្តិបត្តិការបង្រ្កាបករណីរក្សាទុក ដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន..

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក ជូនដំណឹងពីស្ថានភាពធាតុអាកាស ចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី២៦ ខែឧសភា និងប្រាប់ឲ្យពលរដ្ឋប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូតផ្គររន្ទះ និងខ្យល់កន្ត្រាក់ ..

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(កំពុងឆ្នាំង)បែកធ្លាយដីព្រៃសហគមន៍ នៅចំណុចខ្សាច់ពូន ឃុំក្បាលទឹក ត្រូវគេចូលឈូសឆាយ អស់ជាង៣ហិកតា អ្នកឈូសឆាយថា មានបណ្ណ័កម្មសិទ្ធ តែមេឃុំ ថាបើមានបណ្ណ័កម្មសិទ្ធ ម៉េចមិនបង្ហាញមក ....

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(ព្រះសីហនុ)ឯកឧត្តម គួច ចំរើន អភិបាល នៃគណ:អភិបាលខេត្តព្រះសីហនុ ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំគណ:កម្មាធិការសម្របសម្រួលបច្ទេកទេសក្រុមប្រឹក្សាខេត្......ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(តូក្យូ)៖ តម្លៃមាស និងប្រេងកើនឡើងក្រោយអ៊ីរ៉ង់បាញ់មីស៊ីល ស្រោចលើមូលដ្ឋានទ័ពអាមេរិក ជាការសងសឹកដោយមេទ័ពកំពូល...

វីដែអូ